Jak kontrolować bałagan na swoich stronach w mediach społecznościowychCzy kiedykolwiek czujesz, że twoje konta w mediach społecznościowych są poza kontrolą? Jeśli jesteś jak większość ludzi, odpowiedź jest prawdopodobnie tak. To dlatego, że wielu użytkowników mediów społecznościowych walczy o utrzymanie swoich stron zorganizowanych i uporządkowanych przez cały czas. Nie oznacza to jednak, że zarządzanie tymi stronami jest niemożliwe. Tak długo, jak znasz kilka strategii, aby pozostać na szczycie rzeczy, możesz łatwo poradzić sobie ze stresem związanym z różnymi profilami. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci pozostać zorganizowanym na wszystkich swoich stronach mediów społecznościowych.

Stwórz rutynę i trzymaj się jej

To może wydawać się oczywiste, ale ważne jest, aby zachować rutynę podczas zarządzania wieloma stronami mediów społecznościowych. Upewnij się, że wyznaczyłeś sobie konkretną porę dnia na sprawdzanie i odpowiadanie na wiadomości. Jeśli używasz wielu kont, upewnij się, że wszystkie są sprawdzane regularnie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że zawsze masz czas, aby odpowiedzieć na posty na swoich stronach.

  • Jeśli zarządzasz kontami dla swojej firmy, dobrym pomysłem jest sprawdzanie kont w regularnych godzinach pracy. Pomoże to zachować spójność i wiarygodność. Pomoże Ci również uniknąć pominięcia ważnych postów w godzinach pozabiznesowych.
  • Jeśli używasz reklam na którejkolwiek ze swoich stron w mediach społecznościowych, ważne jest, aby regularnie je zmieniać. Upewnij się, że robisz to przynajmniej raz na dwa tygodnie. Zmiana reklam co dwa tygodnie sprawi, że na Twojej stronie będą się pojawiać świeże i nowe rzeczy. Pomoże Ci to również uniknąć kłopotów z platformami reklamowymi. Podczas rotacji reklam, ważne jest również, aby zachować zapis tego, co użyłeś w przeszłości. To pomoże Ci zachować spójność z reklamami. To również sprawi, że prostsze dla Ciebie, aby wybrać nowe reklamy w przyszłości.

Nie używaj swoich głównych platform do reklam

Jeśli używasz witryny mediów społecznościowych zarówno do użytku osobistego, jak i biznesowego, możesz chcieć utworzyć konto pomocnicze dla płatnych reklam. Dzięki temu Twoje podstawowe konto będzie wolne od wszelkich potencjalnych problemów, które mogą wynikać z uruchamiania reklam. Możesz także utworzyć zupełnie inne konto dla swoich reklam. Pomoże to utrzymać inne konta zorganizowane. Będzie to również ułatwić, aby utrzymać się na szczycie rzeczy. Jeśli używasz wielu platform społecznościowych, może być trudno utrzymać spójność brandingu. Aby w tym pomóc, trzymaj na komputerze wizualny przewodnik po brandingu. Przewodnik po brandingu jest często określany jako "mood board". Jest to zbiór obrazów i słów, które reprezentują Twoją markę i styl. Przewodnik brandingowy lub mood board może pomóc w utrzymaniu spójności postów na różnych stronach. Może również służyć jako przypomnienie, jeśli kiedykolwiek zostaniesz zdezorientowany pomiędzy stronami.